Standard

Dieta dla osób, które nie cierpią na żadne alergie i nietolerancje pokarmowe (np. gluten, laktoza) i marzą o idealnej sylwetce i wyrobieniu dobrych nawyków żywieniowych. Menu jest stworzone dla wszystkożerców i uwzględnia produkty zarówno zwierzęce jak i roślinne tj: drób, wieprzowina, ryby, jaja, produkty zbożowe, kasze, warzywa i owoce.

Dieta przygotowana jest na bazie naturalnych produktów skomponowanych w smaczne i pełnowartościowe dania. Dostępna jest w czterech wariantach kalorycznych: 1000 kcal, 1500 kcal, 2000 kcal oraz 2500 kcal.

Standard sport

Dieta skierowana do wszystkożerców aktywnie uprawiających sport. Menu jest optymalnie zbilansowane, aby dostarczyć odpowiednią ilość białka, tłuszczu i węglowodanów pozwalających na budowanie masy mięśniowej i osiąganiu coraz lepszych wyników w sportach wytrzymałościowych. Posiłki zawierają większą ilość węglowodanów oraz białka zwierzęcego pochodzącego z chudego mięsa. Menu jest urozmaicone i smaczne.

W diecie Sport codzienne menu oparte jest o  następujący rozkład  makroskładników: białko ok 25%, tłuszcze ok 25%, węglowodany ok. 50% dziennego zapotrzebowania energetycznego.

Dieta sportowa jest dostępna w dwóch opcjach kalorycznych: 3000 kcal i 4000 kcal. O szczegółowy rozkład makro dla danego dnia zapytaj naszego dietetyka pisząc na adres: dietetyk@box4fit.pl

Paleo

Dieta dla osób, które stawiają na nieprzetworzone, wysokiej jakości produkty. Główne źródła składników odżywczych pochodzą z warzyw, nieprzetworzonego mięsa, dziczyzny, podrobów, ryb, owoców morza, dobrych tłuszczów tj. awokado, masło ghee, olej kokosowy, jaj, owoców, orzechów i grzybów. Eliminuje mało odżywcze i powodujące alergie produkty zawierające gluten, nabiał, strączki i kasze.

Dieta skomponowana jest w taki sposób, aby dostarczyć wszystkich niezbędnych minerałów i witamin. Przeznaczona jest przede wszystkim dla osób borykających się z chorobami cywilizacyjnymi tj: cukrzyca, choroby tarczycy czy otyłość, a także dla osób dbających o jakość pożywienia. W diecie paleo kalorie są na drugim miejscu, gdyż ważniejsza jest jakość pożywienia. Niemniej jednak kaloryczność została określona na poziomie około 1800 kcal (dla kobiet) oraz 2500 kcal (dla mężczyzn).

Paleo samuraj

Dieta jest rozszerzeniem podstawowej diety paleo o bezglutenowe kasze tj: jaglana, gryczana, komosa ryżowa, amarantus i teff, które są doskonałym źródłem węglowodanów niezbędnych osobom aktywnym fizycznie, ćwiczącym cross-fit, jazdę na rowerze i inne aktywności wymagające dużych zasobów energii.

W diecie Paleo Samuraj codzienne menu oparte jest o  następujący rozkład  makroskładników: białko ok. 20%, tłuszcze ok 40%, węglowodany ok. 40%  dziennego zapotrzebowania energetycznego. Dietę paleo można zamówić w dwóch wariantach kaloryczności: 1800 kcal oraz 2500 kcal. O szczegółowy rozkład makro dla danego dnia zapytaj naszego dietetyka pisząc na adres: dietetyk@box4fit.pl

Wegetariańska

Dieta dla osób, które nie jedzą mięsa, ale przewidują w swoim jadłospisie ryby i owoce morza. Opiera się na całej gamie produktów roślinnych: warzywach, strączkach, kaszach i owocach. Posiłki zostały odpowiednio zbilansowanie, aby zapewnić niezbędne składniki odżywcze.

Dieta obejmuje różnorodne i smaczne posiłki. Do wyboru warianty o kaloryczności 1000 kcal, 1500 kcal, 2000 kcal oraz 2500 kcal

Ketogeniczna

Dieta bardzo niskowęglowodanowa, która zakłada ograniczenie spożycia węglowodanów, a zwiększenie podaży tłuszczu (głównie zwierzęcego). Dieta jest skierowana do osób, które trenują sporty sylwetkowe i siłowe oraz pragną wyrzeźbić idealną sylwetkę. Jest również polecana osobom, które mają problemy z gospodarką cukrową (np. cukrzyca, otyłość, insulinooporność) oraz z problemami neurologicznymi (np. stwardnienie rozsiane, ADHD, autyzm).

Menu składa się przede wszystkim z dobrych tłuszczów tj. tłustsze kawałki mięsa, podroby, tłusty nabiał, boczek, słonina, smalec, jaja oraz roślinnych: awokado, olej kokosowy, oliwa z oliwek, dodatkowo warzyw i owoców jagodowych.

Jeśli do tej pory odżywiałeś się standardowo zaleca się, aby przed przejściem na dietę ketogeniczną przejść okres adaptacyjny. W związku z tym polecamy najpierw zacząć od diety Paleo Samuraj, następnie Paleo, a dopiero potem rozpocząć dietę Ketogeniczną.

W diecie Ketogenicznej codzienne menu oparte jest o  następujący rozkład  makroskładników: białko ok 15%, tłuszcze ok 75%, węglowodany ok. 10% dziennego zapotrzebowania energetycznego. O szczegółowy rozkład makro dla danego dnia zapytaj naszego dietetyka pisząc na adres: dietetyk@box4fit.pl

Zdrowo i smacznie

Nasze dania przygotowywujemy zawsze ze świeżych produktów.
Zamów już dziś dietę dla siebie i ciesz się zaoszczędzonym czasem!